Amiclubwear

24 Aralık 2017 Pazar

Flormar Prettybyflormar Etkinliği

Sizlere çok keyifli geçen @flormarturkiye , @gratistr ve @inhouseiletisim ‘in beraber düzenlediği @prettybyflormar etkinliğinden bahsetmek istiyorum.
Etkinliğimiz 15.12.2017 tarihinde Akasya alışveriş merkezi @gratistr mağazasının önünde gerçekleşti.Sevdiğim şeyler sanki bir aradaydı.Herşey harikaydı.Sıcak ortam, güler yüzlü insanlar, kozmetik ürünleri , ikramlar veeee uçan balonlar...Çok güzel ağırlandık.




Bol bol fotograflar çekildik.Heryer ışıl ışıldı.Yeni arkadaşlıklar edip güzel insanlar tanıma fırsatı buldum.





Pretty ürünlerini inceleme fırsatını @prettybyflormar sayesinde ilk kez buldum.Söylemeliyim ki ruj tonlarına bayıldım.Hepsi birbirinden güzeller..En çık beğendiğim 3 rengi denedim.
Bana hediye edilen rujun rengi ise çok tatlı bir renkti. Dudagimda duruşunu ise en kısa sürede paylasacagim.

Denediğim de kirpiklerimde çok güzel duran bir diğer ürün ise  volum maskaraydi.Kirpiklerimde duruşunu ilerleyen zamanlarda paylasacagim.

Alligin rengine ise bayıldım.Sonuçta bis kadınlar ışıltılı seviyoruz.

Hediye edilen paketimizin içinde birsürü güzel şeyler vardı.Ürünleri deneyip yorumlamak için sabırsızlanıyorum.Çok güzel gözüküyor herşey...







Bu güzel etkinlikte yer almamı sağlayan @gratistr @flormarturkiye , @inhouseiletisim çok teşekkür eder ve başarılarının devamını dilerim.

Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder